HALLJÁTOK AZ IGÉT! : INGYEN EBÉD NINCS! (MAGYARÁZAT)


Mert ezt Én megmondtam volt, és az úgy is van! Ebben a szcenárióban éppen akkor, amikor ezt mondtam, sok feketemunkás dolgozott a cégeimben különféle trükkös megoldásokkal. Erre azért volt szükség, hogy a többi milliárdos kollégámhoz hasonlóan, én se fizessem meg az államnak azt ami neki jár. Hogy nekem több jusson – egyre több. Hogy fizessetek inkább ti, mert úgy se tudtok mit kezdeni a pénzzel olyan ostobák vagytok! Azért szeretlek benneteket, mert ti is szerettek engem, holott ezt nem is érdemlitek meg!

És szeretem az államot is. Mert kizárólag egy ilyen liberális bűnöző magánállamban lehet megtenni azt, hogy nekem és a kollégáimnak egyre több jut. És tökéletesíteni is fogjuk a kollégáimmal meg a kiváló Bajnai féle összefogással ezt a rendszert, mert juthat még több is, mert valljuk be: Ti is ezt szeretnétek. Ezért támogattok vakon, kritika nélkül, extázisba esve akárhányszor megjelenek köztetek, vagy megszólalok a médiában.

Orbán Viktor meg egy gazember. Nem elég hogy egyre több jut neki, még többet akar! Veletek akarja megfizettetni azt, hogy neki nagyobb vagyona legyen, hogy több jusson neki és a kollégáinak! Ez elfogadhatatlan!.

A demokratikus Magyarországon ingyen ebéd még Orbán Viktornak sincs! Amit elvesz az államtól, a munkásaitól, meg főként tőlem, abból bármit is vásárol, az neki ingyen van! Ezt mi a demokraták értjük. És ti is értitek! Szavazzatok rám, hogy tökéletesíthessem a rendszert – hogy Orbán ne tudjon elvenni lehetőleg semmit többé tőletek, de legfőképp tőlem és a kollégáimtól ne! 
Mert amíg nekem meg a kollégáimnak jutott minden, addig ti is boldogok voltatok! Mert azt szeretitek ha nekem jut minden! Mert ezért vagytok.
Na ugye!? 
Előre!! Hirdessétek: ingyen ebéd nincs! Bárkinek..

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A MAGYAR RENDSZERVÁLTÁS VALÓDI TÖRTÉNETE I. (dédunokáimnak, akiknek tudni kell az igazat)

A Fidesz-KDNP politikai elődei, és mártírjai. Wittner Mária. AZ ÚJ NEMZET ANYJA

A Fidesz-KDNP politikai elődei és mártírjai: Mész János A RÉSZEGES KÖZTÁRSASÁG TÉRI GYILKOS