"Mondhattad volna szebben kis lovag"...


Normális esetben itt egy fotó volna bajerről, de környezetbarát vagyok.



"Magyarországon él 2,8 millió tisztességes magyar ember, akik a Fideszre szavaztak. A többi rohadt állat nyugodtan takarodhat innen a francba, még beléjük is rúgok kifelé menet, hogy minél messzebbre repüljenek. szóval takarodó van picinyeim, ez már a mi országunk!" (Bayer Zsolt)

Mondhattad volna szebben is kis lovag,  okosabban, intelligensebben, kiművelt ember látszatát keltve, hogy ne csapja meg nyomban az orromat ez az áradó avas szalonna, mosatlan gatya, és rothadó trágyaszag, mondhattad volna kellemesebben  és díszesebben, a magyar nyelvet értők - és művelők - hangján dörgedezve, hogy ne sértse meg a fülemet nyomban a kanászt röfögő koszos kanra varrt kolomp hang - mondhatnám, de nem vagyok Cyrano, csak egy egyszerű, betűvető magyar, aki te nem leszel soha!
Bár az egyszerűség dobogójának univerzális legfelső fokát már évek óta, és letaszíthatatlanul foglalod egymagad, ami csak azért kényelmetlen neked, mert a végletes nárcizmusod már tenmagad is alig viseli el.

Mikor téged olvaslak mindig a nagy Peterdy mester jut eszembe - no nem azért mert te bármiben is lehetnél hozzá fogható, - csak azért, mert ő tanácsolta nekem hogy ne legyek újságíró. Azt kívánom hogy angyalok csókolják minden nap a lábnyomát  ezért a jó tanácsért, mert életem végéig szégyenkeznem kellene hogy közted és köztem van valami hasonlóság. 
De szerencsére én normális vagyok, és nem leszek soha trágár bértollnok, aki néhány koszos bankóért idiótáknak körmöl a semmiről semmit a mély sötét forrásokból, amikhez még hozzáférést enged neki a Teremtő.. 

A pontosítás kedvéért azért megjegyzem: az áprilisi nagy csaláson az általad köpködött számú emberek fele se szavazott a Fideszre! Mert kevesek, és kevesen vagytok! Egyre kevesebbek, és egyre kevesebben.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A MAGYAR RENDSZERVÁLTÁS VALÓDI TÖRTÉNETE I. (dédunokáimnak, akiknek tudni kell az igazat)

HAZUDIK ORBÁN A HALOTTAK SZÁMÁRÓL!

MEGMENTHETŐ AZ EGÉSZSÉGÜGY! És pár millió áldozata is..