LEVÉL A MÚLTBÓL.

Kaptam ma egy levelet a Facebookon. Még mindig a hatása alatt vagyok és halvány fogalmam sincs hogy mit válaszoljak. Nem tehetek semmit. Csak néhány szidalom pereg vég nélkül az agyamban azokra, akik ezt a tragikus kilátástalanságot előidézték, mert többre nem telik. Persze ha volna Munkás Önsegélyező Pénztár, rendes szakszervezet, Mukáskamara, Caritas,  állami szociális rendszer, az más volna. Ha volna..   

"Maga nem ismer engem, de én 30 éve követem a maga tevékenységét. Akkor találkoztunk egyszer amikor Romániából hazahoztam a forradalomból a kamionommal mert összeveszett a Vatásokkal. Akkor beszélgettünk sok dologról és azt sose felejtem el. Akkor maga azt mondta nekem hogy nagy pofára esés lesz a rendszerváltás de én nem hittem el és ki is nevettem magát. De az lett.
Azóta nincs már kamion mert nem győztem az adókat meg az áremeléseket. De nem ez miatt akarok írni hanem az elkeserítő helyzet amiben vagyunk.
A faluban majd nem mindenki akinek volt munkája most munkanélküli lett. A polgármestert a postást meg még pár embert leszámítva már mindenki munkanélküli. Az utcában vannak akik már egy hete éheznek a gyerekeikkel együtt. A falu többi részéről nincsen hírem mert kijárási tilalom van de biztos hogy másutt se jobb a helyzet. De mi semmi segítséget nem kapunk és senkire nem számíthatunk. Már egymásra se mert a legtöbbnek nincs már miből adni a másiknak. Ezért vannak már ojanok akik éjszaka már lopni vagy rabsickodni járnak. Van két polgárőr aki éjjel mászkál a kocsijával de minden utcába nem tudnak bemenni. Azok se tudják meggátolni a lopásokat. Ezért már mindenki fél. Félünk a rablóktól, az éhezéstől és a járványtól mert már mindegyik itt van ebbe a sorrendbe! Nem tudunk csinálni semmit ellene. A pártok emberei se csinálnak semmit nem is halotunk róluk már hetek óta. Ilyen az ha tényleg baj van akkor ezek mind elszöknek. Azért fordulok magához.
Arra kérem tisztelt Arady urat, hogy ha tud tenni valamit a falu érdekében, akkor válaszojon. Biztos tud mert a románoknak is kamion számra küldte az ennivalót a kapcsolatai által. Főként ennivalóra gondolok mert abban van itt a legnagyobb hiány. Még a kisboltunkat se nyitja ki a boltos mert fél. Biztos vannak jó magyar emberek akik nem hagynak éhezni egy egész falut. Köszönöm és jó egészséget kívánok.
Tisztelettel (név a profilnévvel megegyezően)"

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A MAGYAR RENDSZERVÁLTÁS VALÓDI TÖRTÉNETE I. (dédunokáimnak, akiknek tudni kell az igazat)

A Fidesz-KDNP politikai elődei, és mártírjai. Wittner Mária. AZ ÚJ NEMZET ANYJA

A Fidesz-KDNP politikai elődei és mártírjai: Mész János A RÉSZEGES KÖZTÁRSASÁG TÉRI GYILKOS